Palautusehdot
Asiakkaalla on Kuluttajansuojalain 6. luvun 15 pykälän mukainen oikeus palauttaa verkkokaupasta hankkimansa käyttämätön tuote 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun on ottanut tuotteen vastaan tai kun paketti on ollut noudettavissa postista.
Kaikista palautuksista on aina sovittava kanssamme etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta rina.antas@muotitango.fi tai puhelimella 019-531777.
Kaupan peruutus
Jos et halua vaihtaa tilattua tuotetta toiseen, voit perua kaupan 14vrk kuluessa paketin saapumisesta. Peruutus tulee ilmoittaa meille kirjallisesti sähköpostilla rina.antas@muotitango.fi ja postittaa tuote myyntikuntoisena, ja tuotelaput kiinni tuotteessa. Tuotteen tulee olla ehjä ja käyttämätön. Peruuttaja maksaa itse lähetyskulut. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin, jos tilalle ei vaihdeta toista tuotetta.
HUOM!
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Saat meiltä Helposti-koodin, jota voit käyttää tehdessäsi palautuksen. Helposti-koodi-tarra kiinnitetään lähetykseen ja lähetyksen päälle kirjoitetaan lähettäjän nimi ja puhelinnumero. Sitten lähetyksen voi jättää mihin tahansa Postin palvelupisteeseen.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi, ja tilinumerosi.
Palautusosoite:
Loviisan Tango oy
Kuningattarenkatu 9
07900 Loviisa
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Palautus tehdään Klarnan järjestelmän kautta, jolloin palautettava summa palautuu joko pankkitilillesi, luottokortillesi tai se vähennetään Klarnan laskustasi. Palautus tapahtuu maksutapasi mukaan.
REKLAMAATIOT
Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, otathan välittömästi yhteyttä Tangoon puhelimitse tai sähköpostitse, jotta voimme sopia virheen korvaamisesta.
Jos paketti on vahingoittunut lähetyksessä, tee vahinkoilmoitus Postiin heti pakettia vastaanottaessasi.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).